Подальша доля цього виду наземного електротранспорту на
вулиці Пушкінській викликала неабиякий резонанс у суспільстві. У противників
свої аргументи, у прихильників - свої.
А тим часом дорожні роботи тут тривають. Саме
такий вигляд зараз має одна з центральних транспортних артерій міста. І якщо на
відрізку від Весніна до Студентської про трамвайні колії вже не те, що немає
згадки, навіть асфальт встиг висохнути, то на перетині Пушкінської та
Чайковського дорожні роботи киплять. Щоправда, жодних коментарів від дорожніх
працівників не почуєш - спілкування з пресою вони уникають. Натомість, деякі
прості перехожі, побачивши камеру, самі підходять, щоб висловитися:
- Оставили этот участок города вообще без транспорта
нормального СКЛ приходится ходить пешком, я, например, не могу с улицы Веснина
попасть на улицу Гоголя, скажите, как мне попасть туда, каким образом? Транспорт
туда уже никакой не ходит.
- Плохо. Пешком идти сколько.
- Ужасно. Даже в поликлинику не пройдешь.
Водії жителів Пушкінської, особливо пенсіонерів - розуміють,
втім у той самий час кажуть - для тих хто за кермом, рух на автівках по вулиці
без трамвайних рейок має покращитись:
- Слава Богу! Отлично, хорошо будет,
единственный минус - пенсионерам, но Михаил Маркович обещал пустить льготные
автобусы, но если так и будет, то это замечательно.
- Как водитель - нормально, вообще понимаю пенсионеров, но,
как водитель нормально отношусь, пробок меньше будет.
Бути чи не бути трамваю на Пушкінській - відповідь на це
питання міська влада обіцяла дати після проведення ремонту проїжджої частини. У
будь-якому випадку взамін обіцяли пустити комунальний транспорт для пільговиків.
Зняття трамваю з Пушкінської проблеми заторів на цій вулиці не вирішить - вважає
професор кафедри урбаністики Харківського державного університету будівництва та
архітектури Валерій Гук. Головна проблема цієї вулиці, на його думку, -
парковки:
Валерій Гук, професор кафедри урбаністики Харківського
державного університету будівництва і архітектури:
Там проблема возникла сразу с парковками, из-за парковок,
из-за того, что стоят автомобили вдоль проезжей части, сняли трамвай и думают,
что будет лучше ездить не будет, пока не будет решена проблема парковки.
Перспектива перетворення Пушкінської на магістраль з трьома
смугами руху у один бік, на думку науковця, не вирішить проблеми. Це лише
призведе до виникнення нових заторів та надмірного забруднення повітря на
вулиці. Розвантажити Пушкінську, вважає Валерій Гук можна у кілька способів
- перший з них - зведення багаторівневих парковок, другий -
розповсюджений зараз на заході - пуск швидкісного трамваю, до якого зараз через
його екологічність повертаються у різних країнах світу.
Источник: http://r1tv.com.ua/ |